Tr.gg Site Teması Hazırlamada Gerekli Kodlar

                          SİTE TEMASI HAZIRLAMADA GEREKLİ KODLAR(ICE BLUE İÇİNDİR)

SAYFA İÇİ ARKA PLAN SADECE RENK OLARAK.KIRMIZI YAZILI YERE İSTEDİĞİNİZ RENK KODUNU YAPIŞTIRARAK DEĞİŞEBİLİRSİNİZ.

<style type=”text/css”>

.edit_content_main{background-color:#FFFFFF}

</style>

 

SİTE ARKA PLAN BU SAYFA İÇİ ARKA PLAN DEĞİLDİR.SAYFA DIŞINDA KALAN YERLER İÇİNDİR.”RESMİN URLSİ BURAYA YAZILACAK YAZAN YERE HANGİ RESMİ ARKA PLAN YAPMAK İSTİYORSANIZ RESMİ UPLOAD EDİP LİNK VERİYORSUNUZ.

<style type=”text/css”>

<!–

body{background-image:url(RESMİN URL’Sİ BURAYA YAZILACAK);background-attachment: fixed}

–>

</style>

YAZIYI VEYA HTM KODUNU ORTALAMA.”BURAYA YAZILARIN GELECEK” YAZAN YERE YAZINI YADA KODUNU EKLE

<center>buraya yazıların gelecek  </center>

SAYFAYI GENİŞLETME.BAZI SİTELER TAM EKRAN DEĞİL. TAM EKRAN YAPMAK İSTEYENLER İÇİN

<style type=”text/css”>

<!–

table.edit_main_table{width: 100% !important;}

td.edit_main_tr{width: 100% !important;}

table.edit_second_table{width: 100% !important;}

td.edit_header_full{width: 100% !important;

background-position:center;background-repeat:no-repeat; }

td.edit_header_full table{width: 100% !important;}

table.edit_third_table{width: 100% !important;}

td.edit_navi_headbg{width: 15% !important;}

table.edit_rechts_tabelle{width: 100% !important;}

td.edit_rechts_bottom{width: 15% !important;}

td.edit_rechts_cbg{width:100%;}

–>

</style>

SAYFA ORTALANDIĞI ZAMAN BAZEN ÜSTTE BİR KESİNTİ ÇIKAR O KESİNTİYİ ÖNLEMEK İÇİN

<style type=”text/css”>

<!–

td.edit_content_top{visibility:hidden;}

–>

</style>

SAYFA BAŞLIĞI OLAN YERE RESİM KOYMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ KODU KULLANIN…KIRMIZI YAZAN YERE HANGİ RESMİ KOYMAK İSTİYORSANIZ ONUN LİNKİ KOYUN SİTENİZE YERLEŞTİRİN.

<style type=”text/css”> <!–
td.edit_content_top{background-image:url(http:// BURAYA KOYMAK İSTEDİĞİN RESMİN LİNKİNİ VER);}
–></style>

SAYFA SONUNA (SAYACIN OLDUĞU YERE) YERE RESİM KOYMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ KODU KULLANIN…KIRMIZI YAZAN YERE HANGİ RESMİ KOYMAK İSTİYORSANIZ ONUN LİNKİ KOYUN SİTENİZE YERLEŞTİRİN.

<style type=”text/css”> <!–
td.edit_content_bottom2{background-image:url(http:// BURAYA KOYMAK İSTEDİĞİN RESMİN LİNKİNİ VER);}
–></style>

SAĞ TARAFTA  KONULARA ARKA PLAN VERMEK İSTİYORSAN AŞAĞIDAKİ KODU KULLANMALISIN.(ÖRNEK: SAT FLAN EKLENİYOR SAATİN ARKASINDA KALAN YERE) 1 2 3 4 5 YAZAN KODLAR 1. KUTU ARKA PLANI 2. KUTU ARKA PLANI DEĞİŞİK DEĞİŞİK VEREBİLİYORSUNUZ YANİ

<style type=”text/css”> <!–
 
td.shouty{background-image:url(http://80.190.202.79/profile/b/buldunya/small.png);}
td.shouty2{background-image:url(ARKA PLAN RESMİ LİNKİ VER BURAYA);}
td.shouty3{background-image:url(ARKA PLAN RESMİ LİNKİ VER BURAYA);}
td.shouty4{background-image:url(ARKA PLAN RESMİ LİNKİ VER BURAYA);}
td.shouty5{background-image:url(ARKA PLAN RESMİ LİNKİ VER BURAYA);}
 
–></style>

SİTENİZE BAŞLIK RESMİ KOYMAK İSTİYORSANIZ AŞAĞIDAKİ KODU KULLANIN BU SAYFA BAŞLIĞI DEĞİLDİR SİTE BAŞLIĞI RESİM KODUDUR.

<style type=”text/css”>

<!–td.edit_header_full{background-image: url(BAŞLIK RESMİ LİNKİ VER BURAYA);

–>

</style>

SAYFA BAŞLIĞI RESMİ KOYMAK İÇİN HANGİ RESİMİ BAŞLIK YAPACAKSANIZ RESMİ UPLOAD EDİP “http://RESİM URL ADRESİNİ BURAYA YAZ”  YAZAN YERE SİTE LİNKİNİ VERİYORSUNUZ

<style type=”text/css”>

<!–

td.edit_content_top{background-image:url(http://RESİM URL ADRESİNİ BURAYA YAZ);}

–>

</style>

SİTENİZİN TASARIMI HAZIR VE SİTENİN BAŞLIK RESMİNİ BEYENMİYORSANIZ

<style type=”text/css”>

<!–td.edit_header_full{background-image: url();

–>

</style>

NOVİGASYON BÖLÜMÜNE AYRI BİR BUTTON KOYMAK İSTİYORSAN AŞAĞIDAKİ KODU KULLANMALISIN.KIRMIZI YAZAN YERE BUTTON YADSDA RESİM LİNKİ KOY

<style type=”text/css”> <!–
 
td.nav_heading{background-image:url(http:// BURAYA RESİM YADA BUTTON LİNKİ KOY );}
 
–></style>
 

 

ICE BLUE TASARIMINDA SİTEYE DAHA TASARIM ATILMAMIŞKEN FAZLALIKLAR VARDIR MENÜNÜN ALTINDA MAVİ ZEMİN FALN. ARKA PLAN EKLEDİĞİNDE GÖRÜNMEZ ONUN SEBEBİ BU FAZLALIKLARDIR BU FAZLALIKLARI KALDIRMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ KODU TASARIM AYARLARINA KOYUN OYNAMA YAPMAYA GEREK YOK.

<style type=”text/css”> <!–
td.edit_navi_headbg{background-image:url(URL);}
td.edit_below_nav{visibility:hidden;}
td.edit_rechts_sbg{visibility:hidden;}
td.edit_rechts_cbg{background-image: url(URL);}
td.edit_rechts_bottom{background-image: url(URL);}
–></style>

MAUSENİN MENÜ ÜZERİNE GELDİĞİNDE MENÜNÜN RENK DEĞİŞMESİNİ İSTİYORSANIZ BU KODU EKLEYİN.KIRMIZI YAZILI YERE HANGİ RENGİ İSTİYORSANIZ ORAYA RENK KODUNU  VERİN.

<style type=”text/css”>

a.rednav:hover{color:#FF0000}

</style>

MÜNÜ BUTONLARINI YAPMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ KODDA “BURAYA BUTON LİNKİ GELCEK” YAZAN YERİ SİLİN MENÜ BUTON RESMİNİZİN LİNKİNİ VERİN. 

<style type=”text/css”>

<!–

td.nav{background-image:url(BURAYA BUTON LİNKİ GELCEK);}

–>

</style>

25 yorum

  1. guzel olmus beklerım sıteme

  2. yaw arkadaş bide başlıl yazısını ayarlama kodu verirmisin tr.gg için

  3. sitenden faydalandım tşk ederim
    bana yardım edermisin
    istersen siteme girebilirsin
    hatta msn den bana ulaşabilirsin
    iddiaya girdik ben kazanmam lazım
    2 günüm kaldı siteyi yapamıyorum hatta kayıt bile edemedim gookleye
    birde siteye üyelik yapacam we siteme kim girmiş ya yardım et buyur sitemi sana vereyim azcık bana zaman ayır lütfen yardım et sitemi bi bana tam bırak lütfen kazanim lütfen yalwarırırm

  4. S.a Öncelikle arkadaşlar istediğiniz kodlar eklenmiştir

    2: ateş nickli arkadaşımız onu yapmamız olamaz takıldığın yerlerde yardım istersen yardım ederiz.. Hemde iddasına girdim iddayı kazanmam lazım diyorsun siteyi alıp düzenlesek iddayı sen kazanmış olsamazsın asıl o zaman kaybeden sen olmuş olursun inşalllah anlata bilmişimdir… Hayırlı geceler !!!

  5. kardeş bu kodları nereye yerleştireceğimizi söylersen çok sevinirim

  6. başarılarınızın devamını diler siteme beklerim

  7. harika bir şey yaaaaaaa

  8. yha ben siteme kendi istediğim başlık resmini falan weremiyorum yardım edermisiniz msn den grşbilirmiyiz

  9. LeyLa qKKrt · ·

    bu ne yaa hamza quzın ablayı qeccmıssın massallahh :) herkese acıktan yardım edıosun.. :) hele surDa super laf koymmmussun :)

    “ateş nickli arkadaşımız onu yapmamız olamaz takıldığın yerlerde yardım istersen yardım ederiz.. Hemde iddasına girdim iddayı kazanmam lazım diyorsun siteyi alıp düzenlesek iddayı sen kazanmış olsamazsın asıl o zaman kaybeden sen olmuş olursun inşalllah anlata bilmişimdir… Hayırlı geceler !!!”

    Tebrık eder basarılarrının devamnı ddiLerim :)

  10. ne yalan söylim hiç işime yaramadıı
    ama site güzel ben de beklerim ama şuan yapım aşamasında teme yok beklerim

  11. eline sağlık.Çok faydalı bilgiler.

  12. Sitenin İcerigi gercekten Hos olmus Gereklilik Saglıyor :) BEnde Beklerim
    http://www.profoundly.tr.gg
    Saygılar

  13. siteye ayar yapmak icin nereye girecem ?

  14. Bu kodları nereye yazacazz !!

  15. slm bende site yapıyorum ama tema yapamıyorum.bunlarıda nerye koyacağım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum bana yardım edermisiniz.msnm:hamitkaro@hotmail.com

  16. kardeşim işlmedi bu kodlar neden

  17. ahmet :kardeşim işlmedi bu kodlar neden

  18. Evet işlemiyor ne saçma yha

  19. ateş :sitenden faydalandım tşk ederimbana yardım edermisinistersen siteme girebilirsinhatta msn den bana ulaşabilirsiniddiaya girdik ben kazanmam lazım2 günüm kaldı siteyi yapamıyorum hatta kayıt bile edemedim gookleyebirde siteye üyelik yapacam we siteme kim girmiş ya yardım et buyur sitemi sana vereyim azcık bana zaman ayır lütfen yardım et sitemi bi bana tam bırak lütfen kazanim lütfen yalwarırırm

    http://www.baskanben.tr.gg ye gir ordakiler işine yarayabilir ya sen söylersin bn yardım ederim

  20. Arkadaşım emeğine sağlık kodlar işe yarar sitemde ihtiyacım olanları deneyeceğim.
    Ancak benim bir sorunum var site açılırken arka koyu gri renkler geliyor yani direk uyguladığım şablon renkleri sonra geliyor neden olabilir?

  21. ya ben ekranı full beyaz yapmak istiyorum o nasıl olucak yardım eder misiniz?

  22. [TL]Trouble (YingYangMT2 Yakında) · ·

    Arkadaşım Şu Başlık Yerine Resim Koyma Kodunu Nası Yapcaz Bi Sölermisin Nereye Yapıştırıcaz

    Bn Linki O yere Yazıyorum Ol muyo

  23. [...] TR.GG.İÇİN ELZEM ARAÇLAR BURDA [...]

  24. sıtenın orjınal sablonu degısemıyorum neden anlamıyorum nasıl eklıcem sablon kodlarını blogcu.gıbı degıl blogcuda html gırıp kodu eklıyoruz oluor bana yardım edeın delırecem

  25. ya bu kodları nereye koyucaz

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

