Tr.gg Site Doğrulama

https://www.google.com/webmasters/tools/dashboard     İlk önce bu adrese girerek üstteki yere site adresinizi yazıp site ekle butonuna basınız. Tıkladıktan sonra sitenizin adı alttaki listeye ekleniyor. Listenin en sağında DOĞRULA yazısı var oraya tıklıyoruz. Doğrulama Yönetimi Seçin diye bir açılan menü war oradan BİR META ETİKET EKLE yazısına tıklıyoruz. Tıkladıktan sonra aşağı bir kod geliyor. O kodu Kopyalıyoruz.. Bedava-sitem den admin girişi yaptıktan sonra tasarım ayarlarına giriyoruz. Sitenizin tasarımı css dışında bir tasarım ise açılan menüden CSS-desing-Genel-pek Sevilmeyen  seçeneği seçin altta gelişmiş ayarlar diyor oraya tıklıyoruz. En altta css kodu yazan kutunun içine </style>googlenin werdiği kod      bu şekil yapıp kaydet diyin. Kaydet dedikten sonra google sayfasından doğrula diyip sitenizi doğrulamış olursunuz. Bu yöntem %100 çalışmaktadır çalışmıyor demeyin yapıpta olmadı diyenler için tek bir sebep wardır intro olayıdır. sitede intro warsa google okuyamaz introyu kaldırın sitenizi doğrulayın sonra tekrar introyu koyabilirsiniz. ayrıca css desıng dışında tasarım kullanan arkadaşlar sitesini doğruladıktan sonra tasarımını tekrar değişebilir.

Bu anlattıklarımı resimli bir şekilde görmek için BURAYA TIKLAYIN.

36 yorum

  1. çok teşekkür ederim çok işime yaradı sağol siteme beklerim http://www.tokatalmus.tr.gg

  2. allah senden razı olsun

  3. arkadaşım ben bu iş için çok uğraştım fakat bi türlü doğrulayamadım hep meta etiketi bulunamadı die hata verio istersen benimle irtibata geç bide sen dene

  4. yardımların için saol da dediğin gibi yaptım olmuyo

  5. teşekürler çok iyi saoul

  6. mrb benımde forum sitem var ama ben bir türlü doğrulatamadım ne yapmam lazım aynısını yaptım olmuyor yardımcı olursanız sevınırım
    wev sitem:www.rapclup.web-rpg.org

  7. Bu tr.gg siteleri için yani bedava-sitem.com a bağlı siteler için forum siteleri için aynı yöntem uygulanmıyor forum sitelerinde googleden aldığınız kodu forum meta etiketinin arasına koyup kaydededin sonra doğrula diyin doğrulayacaktır … Kolay gelsin

  8. ya bnim k forum ne olcak şimödi nasıl yapcam öyle bi sey yok sevilmeyen felan yardımcı olurmuusnuz bilenler msnemi eklerse sevinirim niye_sewdim_16@hotmail.com

  9. arkadaslar cok tesekkür ederim

  10. arkadaslar daha sonra ayrlarımı eski haline döndürebilirmiyim bi sorun olur mu😕

  11. graffiti – break dans – rap – hiphop – battle. vs vs

  12. çok sağol ellerin dert görmesin!!!

  13. sağolasın

  14. ya yaptım olmuo

  15. kardes ben bu işi beceremedim bana yardımcı olurmusun lütfen cok lazım ya dayımın dükkanına site actım ama googleye veremedım bı turlu

  16. bilgiler çin tşk ama yazdığınız gibi denedim olmuo

  17. işe yaradı. çok teşekkürler. http://dovmeresimleri.blogspot.com/ sitemi bu yolla doğruladım.

  18. Site de İntro Vs. VArsa Kaldırın Sonra Deneyin… Doğruladıktan Sonra İntro Varsa Geri Koyabilirsiniz

  19. allah sizden razo olsun siteniz sayesinde benimde sitem büyüyor tskler

  20. allah razı olsun siteniz cok süper

  21. tüm maraslılarda buraya

  22. süper bir site burası elllerinize saglık

  23. BU SİTEYİ COK SEVİYORUM BENDE HEMEN GOOGLEYE cıkıyor

  24. Biraz daha detaylandırılabilir kanısındayım.

    http://www.gofrm.com

    Yine de elinize sağlık.

  25. bunları yaptım sitem doğrulandı ama hala googlede gözükmüo … sorgu yok falan dio ne yapmam lazım tam olarak eklenmesi için baştan sona anlatırmısın

  26. Paylaşım için tşk ederim
    TAŞYAP madencilik

  27. yakup Bayraktar · ·

    kolay gelsin bende tr.gg li bir site yaptım fakat hala google da çıkmadı siteyı doğruladm fakat hala olmadı site yöneticisi bana dönersenız sevinirim. yakupbayraktar@windowslive.com ve ya arkdaşlar tr.gg li sitesini google da çıkarmayı başaran arkadş varsa bana dönüp yardımcı olursa çok sevınırım şimdide teşkkür ederim ACİLEN BİRİ YARDIM EDERSE ÇOK SEVİNİRİM. yakupbayraktar@windowslive.com

  28. Teşekkürler. Çok faydalı oldu

  29. yaaa nedense tr.gg lerde olmuyo verdiğin bilgiler anlamış deilim bu işi ben

  30. verilen bilgiler eski tarihli. yenileri en kısa zamanda koyarım inşallah

  31. Süpersin Kardeş bitürlü yapamıyordum saolasın…

  32. Kamu Personel Alım ilanları ve İşkur İş İlanları Sitesi http://www.iskuristihdam.com

  33. En iyisi ve en iyileri, dünyanın en iyileri, dünyanın en iyisi, dünyadaki en iyi, site; http://dunyanin-en-iyisi.tr.gg/

Bir Cevap Yazın

