Bombalar altındaki Gazze yardım bekliyor


İsrail aylardır abluka ve ambargo altında tuttuğu Gazze’ye şimdi de bomba yağdırıyor

İsrail ordusu, 27 Aralık sabahtan itibaren Gazze’de stratejik noktaları, hükümet binalarını ve sivil yerleşim yerlerini karadan, denizden ve havadan bombalamaktadır. Saldırılarda birçok sivil yerleşim birimi ile birlikte, camiler, okullar, kuyular ve Gazze’nin hayat damarlarının tümü yerle bir edilmiştir. Onlarca kardeşimizin şehit olduğu saldırılarda, yaralıların çokluğu sebebiyle hastanelerde yığılma olmuş ve büyük bir ilaç ve doktor sıkıntısı ortaya çıkmıştır.

2 yıldır insanlık dışı ambargo, kuşatma ve yoksullaştırma ile kitlesel cezalandırmaya tabi tuttukları Gazze’de son saldırı ile birlikte insanların tüm yaşam ümitleri yok edilmek istenmektedir. Gazze açlık, ilaçsızlık, yakıt sıkıntısı ve tüm yoksun bırakma çabalarına rağmen direncini, onurunu ve hükümetini sahiplenmekten geri durmamıştır.

Bizler İsrail’i ve aldıkları rol oranında tüm yandaşlarını bu katliam sebebiyle kınamaktan öte yapılabilecek işler olduğuna inanıyoruz. Bu amaçla geniş bir yardım kampanyası başlatmış bulunuyoruz. Bizim kutsallarımızın korunması için verdikleri mücadelede Filistin halkının yalnız olmadığını ispatlamak üzere tüm kişi ve kurumlarımızı desteğe davet ediyoruz.

3 yorum

  1. merhaba ben ramazan tetik 12 yaşindayim gazze çok üzülüyorum gazze şuan bile saldiri var.binlerce çocuk,adam,bebek,kadın,genç,yaşli insanlar öldü ve yaralandi elimizde acaba ne gelir söyleyin ünlüler bi para üzatsa çok iyi olurdu gazze bizden yardim bekliyor…

  2. GAZZE İÇİN BAĞIŞLAR TOPLANIYOR.
    İSTANBUL PENDİĞE YAKIN İSENİZ CUMARTESİ GÜNÜ BÜYÜK BİR KERMES YAPILIP KERMESTEN KAZANILAN PARA DİREK GAZZE İÇİN HARCANCAKTIR ORADA BULUNMA BİLE Bİ YARDIM OLABİLİR.. HİÇ BİRİ ELİNİZDEN GELMİYORSA EL AÇIP ALLAH A DUA ETMENİZ YETERLİ OLACKTIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM

  3. eyer bu israilin canı acımıyosa kefensiz yatan insanların ölmesine sevinenlerinhavsını söndürcek türkiye ben başbakan erdoğandan bekliyorum yardı edicek biliyorum israilin mallarını almak suç bizim için nolur bir tepki gösterin ama kefensiz ,suçsuz,insanların suçuneydi diyendüşünsünler ben bunu istiyorum ve israil kahrolsun

Bir Cevap Yazın

